Рубрика: Մայրենի

Առաջադրանքներ

1.Լրացնել բաց բառակապակցությունում բաց թողնված բառը:

արևահամ բար

լացակումած լար

արնանման ծաղիկներ

նաիրյան աղջիկներ

հեզաճկուն պար

մեր երկինք

մուգ ջրեր

ջինջ լիճ

վիշապաձայն բուք

անհյուրընկալ պատեր

հնամյա քաղաքներ

հազարամյա քար

երկաթագիր գրքեր

արյունաքամ վերքեր

լուսապսակ ճակատ

ճերմակ գագաթ

2. Ո՞ր քառատողը ամենից շատ քեզ դուր եկավ:

Ես իմ անուշ Հայաստանի արևահամ բարն եմ սիրում,
Մեր հին սազի ողբանվագ, լացակումած լարն եմ սիրում,
Արնանման ծաղիկների ու վարդերի բույրը վառման,
Ու նաիրյան աղջիկների հեզաճկուն պա՛րն եմ սիրում։

3.Ի՞նչ տրամադրություն ունի բանաստեղծությունը: Ինչ ես զգում այն կարդալիս:

Հուզիչ, հպարտություն

4.Նշիր քեզ համար Հայաստանի 7 հրաշալիքները:

Երեբունի, Տաթև վանական համալիր, Գյումրի, Սևանա լիճ, Հաղարծինի վանք, ջրվեժ, Զվարթնոց տաճար։