Рубрика: Մայրենի

Աշխատանք 3.

Թեմա՝ Նախադասության գլխավոր անդամներ:

Լրացրո՛ւ բաց թողնված տառերը: Նշի՛ր ենթական և ստորոգյալը:

Օձը սողում էր տաք ավազի վրայով:

Թագավորը հրամայեց ջրահարսին ազատ արձակել:

Ծեր որսորդը անտառում մի խարտյաշ եղնիկ տեսավ:

Հորդառատ անձրևը կամացկամաց դադարեց:

Հովհանհեսը ճնճղուկների համար կերաման պատրաստեց:

Վարդանը և հայրիկը մասնակցեցին դպրոցական ծառատունկին:

Գևորգը և Տաթշևը մասնակցում էին մաթեմաթիկայի օլիմպիադային:

Մար-ամ տատիկը թոռնիկիների համար ամեն -ր հեք-աթ էր պատմում:

Աղջիկը տիկնիկի համար -սկեգույն զգեստ կարեց:

Եմման ու Եմիլը գնացքով գնացին գյումրի:

Այսօր արևոտ եղանակ է սպասվում:

Կեսօրին հորդառատ անձրև եկավ:

Рубрика: Մայրենի

Մայրիկի մասին

Սիրուշ Աշոտի Բեկլարյան

Բարձրահասակ, շագանակագույն աչքերով, ժպտադեմ, գեղեցիկ։

Բարի, հոգատար, աշխատասեր։

Նման է ինձ։

Աշխատում է, հոգ է տանում։

Ունի երեխաներ, ծնողներ, տուն, ամուսին։

Սիրում է երեխաներին, իր տունը, իր ծնողներին։

Չի սիրում —

Ուրախանում է, երբ ես խաղում եմ իմ եղբոր հետ։

Տխրում է, երբ ես վիճում եմ իմ եղբոր հետ։

Զարմանում է, երբ-

Վախենում է, երբ-

Բարկանում է, երբ ես խելոք չեմ։

Նեղանում է, երբ-

Ծիծաղում է, երբ ես ծիծաղում եմ։

Ժպտում է, երբ ես նրան գրկում եմ։

Ուզում է, որ ես խելացի դառնամ։

Ուզում եմ, որ մայրիկս երկար ապրի։